Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~snowwhite | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany23.04.2006 @00:24:15 ostatnio na stronie03.07.2007 @17:51:45

patrz : zainteresowania etc

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmzoe.blogspot.com
digarty41 komentarze214 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Avolita    03.11.2007 @10:44:30
POZDROWIENIA OD KOLEJNEJ FANKI BULI B-)
~CandyKiller    14.12.2006 @19:35:04
nie no w zadnym wypadku
ale u niektorych smiesznie wygladaja..po prostu nie pasuja niektorym wg mnie tej dziewuszce nie pasuja..no bynajmniej ta podkowa ktora sobie wsadzila
patrzac na wiek przebijajacych sie osob teraz to wiekszosc to dzieciaki przeciez a starsi juz wyciagaja..taka kolej rzeczy...ja mam jakas manie estetyczna i zwracam uwage na osoby ktorym wg mnie nie pasuja za cholere kolczyki i troche mnie to smieszy...bo to jakis taki.."fashionowy" styl bycia..bo modne to sobie robie..niewazne czy pasuje czy nie.
~Koyetul    14.08.2006 @10:41:20

_______
Kontrasty są dobre.
~gudrunmuller    09.08.2006 @00:57:44
dzieki )
_______
"In The Kingdom of Blinds The One Eyed Are Kings"
~fringe    10.07.2006 @20:22:24
tak tak znamy
_______
summertime steals my mind
~WhichWay    10.07.2006 @13:58:46
ona ma nos
może słabo go widać ale na 100 % tam jest
;] dzięki
~fringe    10.07.2006 @13:22:28
fajna ta saetia, slucham wlaśnie a thusday cos mi mówi, poszukam w zasobach chłopca
_______
summertime steals my mind
~fringe    10.07.2006 @12:58:04
czyli że warto poznać chyba
_______
summertime steals my mind
~fringe    10.07.2006 @11:57:36
a to wstyd że nie znam?
_______
summertime steals my mind
~fringe    10.07.2006 @00:15:40
taking back, further seems,ja niewiem c jeszcze back after dawn, a ty?
_______
summertime steals my mind
~fringe    10.07.2006 @00:00:43
wpodróży, na spacerze, w samochodzie, na zajęciach. czy moze co jeszcze?
_______
summertime steals my mind
~fringe    09.07.2006 @23:21:47
ano znami i sobie słucham grzecznie i niegrzecznie też
_______
summertime steals my mind
~Eryk01    09.07.2006 @00:18:26
tez tak uważam ale co poradzic, sam bym im kilka wykasowal.
Ja mam Ca de Bou tłumaczone na Bojowy pies z Majorki.
_______
dzięki za komentarze. Złe, Dobre, byle były sensowne.
~Eryk01    08.07.2006 @23:53:37
dzięki za koment. Psiak nie mój, ale swojego też wystawiałem
_______
dzięki za komentarze. Złe, Dobre, byle były sensowne.
~teodork    06.07.2006 @18:22:57
Nie jarasz? Przystojne, napakowane (choc czasami tluszczem), pieknie przyozdobione hamerykanskie chlopoki. Na dodatek twardziele . Czegos wiecej moze chciec kobieta
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~teodork    06.07.2006 @18:17:52
Dzieki za odwiedziny. Bylas moze na Madballu? Bo byla podobna dziewczyna, ale nie wiedzialem czy to Ty.
_______
Od dawna nieaktywny na DA. Zajmuję się zawodowo fotografią na terenie Śląska, Małopolski i Bielska-Białej. Moja strona: http://www.fototeo.pl
~camillia    04.07.2006 @19:35:47
Dziedzictwo Tudora
_______
too fast to live, to young to die!
~camillia    04.07.2006 @19:28:40
mamy z jevel psy z z tej samej hodowli
_______
too fast to live, to young to die!
-karol114    04.07.2006 @19:26:46
dzieki za komenta ;] pozdrawiam
~camillia    04.07.2006 @19:22:54
odwiedź jevel on też je kocha, wejdź przez avatar na moim profilu
_______
too fast to live, to young to die!
~camillia    04.07.2006 @19:17:59
widzę, że też kochasz bullterriery witam w klubie
_______
too fast to live, to young to die!
~Jamnik    04.07.2006 @19:16:40
co to jest za rasa psa ? znam z widzenia ale rasy nie poznaje???
~czapaK    04.07.2006 @10:49:04
jest fajne miękkie a nie nieostre..dokładnie widac gdzie sie co konczy itd. kazdego sie czepiasz kto sie z toba nie zgadza ? patrz na fotke jak na fotke a nie jak na przedmiot, osobe czy co tam innego jest przedstawionego np na tej jest swietne swiatło i klimat
_______
robiebolubie
~SirMK    04.07.2006 @10:45:51
Bo tak mi sie podoba i juz Mysle ze jak by bardzo ostre to stracilo by ta miekkosc dzieki ktorej mi sie spodobalo
_______
suck.my.kiss
1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt